Albert Heijn - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu Albert Heijn - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu

Albert Heijn

Door: femkeinantwerpen

Blijf op de hoogte en volg Femke

10 Mei 2012 | België, Antwerpen

Goedemiddag allemaal!

Nog 5,5 weken te gaan, en de tijd gaat nu mega snel! Kan mij niet snel genoeg gaan, omdat ik Fries dan weer zie, maar als ik een afspraak maak met mensen hier, denk ik oh, dat moet dan wel snel, anders ben ik alweer weg!

De afgelopen 2 weken veel met Marjolein samen geweest. Naar de bioscoop geweest, de nieuwe American Pie film, die echt hilarisch was!
Gezellig samen gegeten en op de dag van de Arbeid waren we allebei vrij, hoe ironisch. En zijn we wat gaan eten bij een sushi tentje. Een te lekkere sushi boot gedeeld samen voor een prikkie!

Ook hebben we een middag waarop het heel mooi weer was een toeristische route gedaan, langs de Schelde (niet zo heel bijzonder hoor) maar we zijn bij het kasteel van reus Brabo geweest en langs de Schelde gewandeld.

Lekker op een terrasje gezeten en een kriek gedronken en gegeten bij een tapas barretje met heerlijke Sangria!
Daarna naar huis gewaggeld en nog samen Water for Elephants gekeken (hele goede film!)

Ik ben nog even in Nederland geweest afgelopen week en nu weer druk aan het werk, het weekend staat weer voor de deur en dan is het volle boel in het hotel!

Vandaag opende er een Albert Heijn supermarkt aan de Groenplaats.
Nou idioot wat hier gebeurd!
De supermarkt prijzen zijn hier veel hoger dan in Nederland, maar de Albert Heijn heeft Hollandse prijzen (daar stunten ze ook mee) ..
Ik ging even een kijkje nemen na werk, en mocht doorlopen, eenmaal binnen OVERAL mensen, je kon je kont niet keren.

Sommige belgen kochten niet eens iets , die keken alleen naar de prijzen en verbaasden zich over de producten.

Ik voelde mij meteen thuis, heerlijk die winkel, en inderdaad lekker goedkoop vergelen met de Delhaize (spreek uit als delhes) en de Carrefour. Hij zit om de hoek, dus dat is mooi meegenomen!

Maar nu komt het, de jaloerse blikken toen ik een bonuskaart had van al die Belgen! Hahahaha, om je te bescheuren! En buiten stond nu een wachtrij van mensen, die pas binnen mochten als er weer iemand uitkwam..
Niet normaal dus, maar ik ben wel een maaltijdsalade garnaal, duits brood, dubbelfris en Ruijter hagelslag (extra puur) rijker!

Friso zijn familie is weer terug van Sint Maarten waar ze Friso hebben bezocht en ze hadden een pakketje meegenomen van Friso voor mij!
Met een super leuk strandjurkje (kan ik mooi in Kos aan over 7 weken!) een aroma kussentje om lekker te slapen en een lieve ansichtkaart erbij!
Ik was (ben) weer even helemaal gelukkig!

Liefs uit Antwerpen

  • 10 Mei 2012 - 15:45

    Fries:

    Dag schatje!

    Chill dat je nu boodschappen kan doen bij de Appie:) Wat een apen die belgen haha, dachten zeker dat het een VIP pasje was! Ik heb nog iets meer dan 3 uur te gaan op de F.D. Uiterst illegaal dit mailtje, maar ik kon het niet laten.

    Geniet van je dagje,

    Spreek/Zie je snel!

    Liefde

  • 10 Mei 2012 - 16:03

    Pa:

    Top voor je die Appie
    Hebben ze ook mini's

  • 10 Mei 2012 - 16:32

    Femke Katz:

    Hoi pap! Helaas geen mini's! Haha, alleen gratis stroopwafels bij 20 euro. Maar dat heb ik bij lange na niet uitgegeven.


  • 10 Mei 2012 - 19:18

    Diana:

    Hoi Fem,

    Wat leuk weer je foto's. Toch wel leuk om zo je belevenissen steeds mee te lezen hoor. Wat ziet dat sushi bootje der mooi en lekker uit zeg!
    En die belevenis bij de Appie, haha de mensen zullen wel gedacht hebben....das een beroemdheid ofzo met zo'n pasje.
    En dan zo'n lieve verassing van Friso...schattig!!
    Hier gaat alles lekker, verleden weekend is Remco hier gezellig geweest, was erg leuk. Verder alles gewoon lekker zijn gangetje, vandaag was het echt stikbenauwd buiten, er was noodweer voorspeld, maar heb nog niet echt noodweer gezien...zal vannacht wel komen dat vreselijke onweer brrrrr....

    Nou meis, dikke knuf vanuit naarden van ons allemaal! xxxx

  • 10 Mei 2012 - 23:11

    Frederique:

    Leuk om weer verhaaltje van je te lezen! Kunnen we bijna weer lekker uiteten!! Xx

  • 13 Mei 2012 - 15:07

    Karen:

    Wie had er ooit gedacht dat Appie nog eens een onderwerp zou zijn in dit reisverslag. gekke belgen:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Antwerpen

Stage Antwerpen

Afstudeerstage Antwerpen, 20 weken

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2012

BANKS werk marathon

28 Mei 2012

BANKS dinner & Kermis!

21 Mei 2012

Drukke dagen!

10 Mei 2012

Albert Heijn

28 April 2012

Aquatopia
Femke

Hoi Allemaal! Daar gaan we weer, dit keer gaat de stage naar Antwerpen voor 20 weken. Een stuk dichterbij deze keer, maar dat maakt het niet minder leuk en spannend!

Actief sinds 17 Jan. 2012
Verslag gelezen: 572
Totaal aantal bezoekers 21609

Voorgaande reizen:

30 Januari 2012 - 17 Juni 2012

Stage Antwerpen

Landen bezocht: