Aquatopia - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu Aquatopia - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu

Aquatopia

Door: femkeinantwerpen

Blijf op de hoogte en volg Femke

28 April 2012 | België, Antwerpen

Afgelopen week ben ik op mijn vrije dag met Stephanie naar Aquatopia gegaan. Stephanie loopt stage bij Park in By Radisson hotel, en Aquatopia is van Radisson, dus mocht ze gratis daar naar binnen +1. En that was me!

We zagen hele mooie vissen, blauw met rood en zilveren glitters, dus we gingen ze eens van dichtbij bekijken.. Al die vissen kwamen toen op ons af en Stephanie merkte op dat ze best grootte tandjes hadden.. Dus ik keek eens op mijn gemak, nog altijd met mijn hoofd dicht bij het glas waar ze achter zaten op het borje waar de naam van de vis soort op stond.. PIRANJAAAAAA'S. Nog nooit zo snel weg geweest geweest daar. Er stond bij dat ze in een heel voetbal stadium met water, 1 druppeltje bloed al kunnen ruiken!

Ze hadden er ook een octopus, zwemmende schildpadden (ziet er heel raar uit) en allemaal gekke tropische vissen. Veel mooier en leuke dan in de Zoo die hier ook is.

Daarna kwamen we in het reptielen gedeelte (ja vraag mij niet waarom in AQUAtopia ook andere beesten zijn dan water beesten.. Hier zat een dikke, vette kameleon? Soort van.. op een tak. Heel rustig.. Maar je kon hem gewoon aanraken.. Dus ik was al niet al te blij.. Tot Stephanie door een deurtje ging waar slangen waren, gewoon los!!! Ja oke, een raam ervoor, maar als die beesten het wilden konden ze daar zo over heen! Nou mij dus niet gezien, heb braaf op Steef gewacht aan de andere kant van het deurtje. Waar ik ondertussen overal die vieze (ja wat zijn het nou? Reptielachtigen..) op takken zag chillen.. Ik wou weg. Stephanie daarintegen wou een foto maken van zo'n beest en op dat moment begon die te bewegen. KEIHRAD WEG GEREND. Nooit meer. Maar toch bedankt dat ik mee mocht Stephanie! ;) ..

Ze hadden er overigens ook haaien giftige kikkers.. Die zaten gelukkig wél achter een glazen wand.

Op stage gaat het verder heel goed. Mijn stage begeleider uit Nederland is langs geweest, en samen met Carla (de bazin) hebben we een gesprek gehad. Carla was heel enthousiast over me, dus dat was heel fijn om te horen! Ik heb ook echt het gevoel dat het heel goed gaat.
Morgen overdag sta ik helemaal alleen, ja wel met de meiden die altijd op zondag werken, maar ik moet dus ALLEEN de boel afsluiten.. Dus al het financiële enzovoort.. Ik hoop dat het goed gaat!

Vandaag zijn de ouders en broertjes van Friso aangekomen op Sint Maarten, met mijn kado, dus ik hoop Friso vanavond nog even te spreken, dat hij deze kan uitpakken op Skype. En vanaf morgen.. Is het nog maar 7 weken!
En over precies 8 weken gaan Fries en ik naar Kos, Griekenland op vakantie! Voor heerlijk 2 weken!
Kan niet wachten!

Liefs uit Antwerpen!

  • 28 April 2012 - 21:17

    Diana:

    Wat een belevenissen weer Fem! Lijkt mij leuk om eens heen te gaan dat auqatopia....maar slangen die zo ergens los kunnen komen brrrrrr.....
    Veel succes morgen met het alleen afsluiten enzo, je kan het meis! Fijn dat het allemaal zo goed gaat!

  • 29 April 2012 - 06:53

    Karen:

    Held op sokken!:)

    Fijn dat jullie het samen zo gezellig hebben, dan gaat de tijd toch sneller denk ik!

    Ik kom na Cairo weer even bij je langs xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Antwerpen

Stage Antwerpen

Afstudeerstage Antwerpen, 20 weken

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2012

BANKS werk marathon

28 Mei 2012

BANKS dinner & Kermis!

21 Mei 2012

Drukke dagen!

10 Mei 2012

Albert Heijn

28 April 2012

Aquatopia
Femke

Hoi Allemaal! Daar gaan we weer, dit keer gaat de stage naar Antwerpen voor 20 weken. Een stuk dichterbij deze keer, maar dat maakt het niet minder leuk en spannend!

Actief sinds 17 Jan. 2012
Verslag gelezen: 399
Totaal aantal bezoekers 21609

Voorgaande reizen:

30 Januari 2012 - 17 Juni 2012

Stage Antwerpen

Landen bezocht: