BANKS dinner & Kermis! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu BANKS dinner & Kermis! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu

BANKS dinner & Kermis!

Door: femkeinantwerpen

Blijf op de hoogte en volg Femke

28 Mei 2012 | België, Antwerpen

Zo, na een hele gezellige avond met Stephanie & Marjolein ben ik echt kapot.
We zijn op een terras een pizzatje gaan eten en hebben afgesloten met een echte Antwerpse wafel met aardbeien erop, bij crème de la crème, hmmm!

Daarna een beetje langs de Schelde gewandeld in het zonnetje en toen zagen we opeens een reuzenrad ik de verte.. KERMIS! Ojaaaa!

In Antwerpen is de 26e van juni tot eind juli een mega kermis vlak bij mijn huis. Hier zijn we heen gegaan en ik heb me rot gelachen!

Eerst gingen we in een spookhuis, waar je zelf rond moet lopen. Ik zag geen hand voor ogen, en had al snel door dat mijn mede griezelaars net zo een helden waren als ik in het donker..

Even staan wachten tot er wat meer mensen bij ons waren en ons rot gegilt tot het end. Eindelijk zagen we licht! Steef voorop eruit, en ik erachteraan.. En toen lag ik opeens en werd ik alle kanten opgezoeft! We stonden (ik lag) op een soort van loopband die keihard heen en weer ging met enge geluiden!

Ik kwam niet meer rechtop! Uit eindelijk door die andere meisjes die er ook in liepen omhoog geholpen, en toen ging een van hun ook onderuit! Ziet er overigens wel heel komisch uit :p .. Maar nu zit ik dus onder de blauwe en schaaf plekken.. Dat gebeurd natuurlijk alleen maar weer bij mij!!

Afgelopen donderdag zijn we uit eten geweest met de BANKS Crew. Wat heel erg, super, gezellig was! We aten bij Renaisance, een moderne Italiaan vlak bij het hotel. Echt heel lekker gegeten! Een tonijn tartaar en een vis risotto en als dessert nam bijna iedereen een Scropino! (citroen ijs met limoncello likeur). Na al de flessen rode en witte wijn hakte dat er aardig in, en daarna ook nog een Limoncello (zeg maar een wijnglas vol) van het huis, nou iedereen stond wankelend op en de sfeer was mega gezellig! (Ja Friso, MEGA, haha!)

Daarna besloten we nog te gaan dansen in Café Local! Hanne, Mila, Roxana, Charles en Gary gingen gezellig mee! We hebben nog tot in de vroege ochtend (het was al weer licht aan het worden..) gedanst en gelachen en toen samen met Hanne bij mij gaan slapen. Hanne moest 2 uur later weer op en naar werk, ik gelukkig pas rond 1 uur. Maar eenmaal daar ging het niet zo soepel allemaal, haha!

Deze week een rustige week tegemoet. Vandaag had ik maar 1 gast in te checken en was het hotel verder leeg, dus niet veel gedaan. Voor de rest 2x een half dagje deze week en donderdag vrij, dus ik doe het lekker rustig aan!

Wat ben ik trouwens blij met het weer! Lekker korte mouwen en broekjes/rokjes/jurkjes! En iedereen lijkt te lachen! Nog 3 weken en dan ben ik weer thuis!

Xx

  • 28 Mei 2012 - 21:43

    Fries:

    Leuk verslag fem!
    in Nederland ga ik je een award uitreiken haha xx

  • 29 Mei 2012 - 07:38

    Karen:

    Leuk zo'n avond met je collega's!

    Nog 3 weken - 1 dag, het begint nu echt op te schieten!
    Nog even meis, je kan het!!! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Antwerpen

Stage Antwerpen

Afstudeerstage Antwerpen, 20 weken

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2012

BANKS werk marathon

28 Mei 2012

BANKS dinner & Kermis!

21 Mei 2012

Drukke dagen!

10 Mei 2012

Albert Heijn

28 April 2012

Aquatopia
Femke

Hoi Allemaal! Daar gaan we weer, dit keer gaat de stage naar Antwerpen voor 20 weken. Een stuk dichterbij deze keer, maar dat maakt het niet minder leuk en spannend!

Actief sinds 17 Jan. 2012
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 21609

Voorgaande reizen:

30 Januari 2012 - 17 Juni 2012

Stage Antwerpen

Landen bezocht: