Drukke dagen! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu Drukke dagen! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu

Drukke dagen!

Door: femkeinantwerpen

Blijf op de hoogte en volg Femke

21 Mei 2012 | België, Antwerpen

De afgelopen week was een drukke week.
Vaös was op vakantie, dus Hanne en ik stonden er alleen voor.

Woensdag en zondag was Hanne vrij en stond ik er dus helemaal alleen voor. Gelukkig is Carla (de manager) er dan natuurlijk wel, maar de afsluiting 'S avonds was voor mij alleen.
En het hotel was aardig druk door hemelvaart dus ik ben blij dat deze week erop zit!

Vandaag ben ik vrij en morgen begint het gekkenhuis in het Hotel pas écht. Deze week is het de week van de BreakBulk. Dit is een congres voor alle bedrijven in Europa die iets met de scheepvaart te maken hebben.
Alle hotels zitten deze week tot de nok vol. Een standaard kamer bij ons, de aller kleinste die er is en waar maar 1 persoon in kan, hebben we kunnen verkopen voor 200 euro zonder ontbijt. Je wilt dus niet weten wat voor geld het Hilton wel niet vraagt voor een standaard kamer..

Woensdag ben ik ook lekker vrij en donderdag avond na werk verzamelt al het personeel in het hotel om met zijn alle uit eten te gaan bij Renaissance. Dit is een heel modern Italiaans restaurant in een mode zaak. Dat wordt vast gezellig!
Dan nog het weekend en zit er al weer een week op.

Vanaf vandaag nog 4 weken!
Ik weet wel weer dat ik nog heel lang naar school wil en fulltime werken niet iets is waar ik al op zit te wachten!

Liefs!

• 21 Mei 2012 - 16:01

Diana:

Heej meis,

Wat een geld zeg gaat er toch om in dat hotelwezen, maar ja...t is ook wel een heel mooi hotel heb ik gezien.
    Wel knap hoor dat het alleen afsluiten lekker gaat, lijkt me best wel pittig!
    En die 4 laatste weekjes ga je vast en zekers goed doorkomen!
    Hier gaat alles lekker zijn gangetje, t is heerlijk weer...dus vanavond eten we lekker buiten :)
    Een lieve groet, van uit Naarden