Drukke dagen! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu Drukke dagen! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu

Drukke dagen!

Door: femkeinantwerpen

Blijf op de hoogte en volg Femke

21 Mei 2012 | België, Antwerpen

De afgelopen week was een drukke week.
Vaös was op vakantie, dus Hanne en ik stonden er alleen voor.

Woensdag en zondag was Hanne vrij en stond ik er dus helemaal alleen voor. Gelukkig is Carla (de manager) er dan natuurlijk wel, maar de afsluiting 'S avonds was voor mij alleen.
En het hotel was aardig druk door hemelvaart dus ik ben blij dat deze week erop zit!

Vandaag ben ik vrij en morgen begint het gekkenhuis in het Hotel pas écht. Deze week is het de week van de BreakBulk. Dit is een congres voor alle bedrijven in Europa die iets met de scheepvaart te maken hebben.
Alle hotels zitten deze week tot de nok vol. Een standaard kamer bij ons, de aller kleinste die er is en waar maar 1 persoon in kan, hebben we kunnen verkopen voor 200 euro zonder ontbijt. Je wilt dus niet weten wat voor geld het Hilton wel niet vraagt voor een standaard kamer..

Woensdag ben ik ook lekker vrij en donderdag avond na werk verzamelt al het personeel in het hotel om met zijn alle uit eten te gaan bij Renaissance. Dit is een heel modern Italiaans restaurant in een mode zaak. Dat wordt vast gezellig!
Dan nog het weekend en zit er al weer een week op.

Vanaf vandaag nog 4 weken!
Ik weet wel weer dat ik nog heel lang naar school wil en fulltime werken niet iets is waar ik al op zit te wachten!

Liefs!

  • 21 Mei 2012 - 16:01

    Diana:

    Heej meis,

    Wat een geld zeg gaat er toch om in dat hotelwezen, maar ja...t is ook wel een heel mooi hotel heb ik gezien.
    Wel knap hoor dat het alleen afsluiten lekker gaat, lijkt me best wel pittig!
    En die 4 laatste weekjes ga je vast en zekers goed doorkomen!
    Hier gaat alles lekker zijn gangetje, t is heerlijk weer...dus vanavond eten we lekker buiten :)
    Een lieve groet, van uit Naarden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Antwerpen

Stage Antwerpen

Afstudeerstage Antwerpen, 20 weken

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2012

BANKS werk marathon

28 Mei 2012

BANKS dinner & Kermis!

21 Mei 2012

Drukke dagen!

10 Mei 2012

Albert Heijn

28 April 2012

Aquatopia
Femke

Hoi Allemaal! Daar gaan we weer, dit keer gaat de stage naar Antwerpen voor 20 weken. Een stuk dichterbij deze keer, maar dat maakt het niet minder leuk en spannend!

Actief sinds 17 Jan. 2012
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 21609

Voorgaande reizen:

30 Januari 2012 - 17 Juni 2012

Stage Antwerpen

Landen bezocht: