Nog 8 weken te gaan - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu Nog 8 weken te gaan - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu

Nog 8 weken te gaan

Door: femkeinantwerpen

Blijf op de hoogte en volg Femke

21 April 2012 | België, Antwerpen

Hoi allemaal,

De laatste tijd wat minder berichtjes omdat ik nogal druk ben..

Veel werken en aan mijn stage verslagen (zucht) .. Ben er wel een beetje klaar mee! Niets mis met school..

Yara en Paul zijn hier geweest!
We hadden afgesproken om samen te gaan eten op mijn vrije avond. Maar de avond ervoor was ik op eg naar een specifieke eetgelegenheid, waar ik Yara en Paul tegen kwam, die ook net bij deze speciefieke eetgelegenheid waren geweest haha :p ..

In iedergeval, heel leuk!
We hebben bij Berlin gegeten, een gezellige bistro waar ze 's avonds ook veranderen in een kroeg.

Afgelopen week was ik vrij op dinsdag en woensdag en ben ik naar Zeist geweest, waar ik heerlijk 2 dagen heb uitgeslapen, gegeten, gedoucht in een schone badkamer (dankjewel Arnoud!) en gezellig mensen om mij heen heb gehad.

Ook heb ik met de moeder van Friso een vakantie geboekt (voor Fries en ik zelf) naar Kos! Yeaaaah!
We gaan deze zomer lekker 2 weken naar Kos op vakantie! Kan nu al niet wachten! Zon, zee, strand, cocktails en lekker uit eten! Friso kan vast geen zon meer zien na 5 maanden Sint Maarten, maar ik kan niet wachten om een kleurtje op te doen en mijn Uggs en sjaal thuis te kunnen laten!

Want helaas regent het al de hele week.. Waas is de lente nou gebleven?

Op stage is er een nieuwe vaste werknemer aangenomen, Mila.
Een meisje van de zelfde leeftijd als ik, dus dat is wel heel leuk voor de laatste 8 weken die ik te gaan heb!
Aangezien Hanne haar laatste dagen ingegaan zijn..

Ik heb het nog steeds wel heel gezellig met Stephanie en Marjolein hier, zonder die 2 zou het een dode boel zijn. Belgen zijn zo gesloten.. Niet ons soort volk zeg maar.

Nog 8 weken te gaan, waarin ik meer verantwoordelijkheid krijg op werk dan ik al had. Ik doe het zelfde werk als de full timers, dus ik vind niet dat ik echt een trainee ben. Maar nu moet ik dus ook de da dagsluiting voor mijn rekening gaan nemen, en dat vind ik nog wel lastig.
Ook nog 8 weken om dus mijn stage verslagen in het Engels en Nederlands af te maken en in te leveren. Zucht, steun..

Ik laat snel weer wat horen!xx

  • 21 April 2012 - 22:44

    Diana:

    Fijn dat het allemaal zo goed gaat meis. En wat lekker...een vakantie met Friso in het vooruitzicht! Die 8 weekjes kom je vast en zeker goed daar...je hebt iets heel fijns om naar uit te kijken! xxx

  • 22 April 2012 - 09:03

    Cisca:

    wij vonden het ook weer heel gezellig dat je naar Zeist toe gekomen bent!

  • 22 April 2012 - 17:37

    Karen:

    .....en weer een dag voorbij meis!.... aftellen maar! xx

  • 22 April 2012 - 20:10

    Femke Katz:

    Doe ik mam! Xx

  • 22 April 2012 - 20:22

    Yara:

    Haha je hebt je er ook echt aan gehouden! Ik vond het leuk je weer te zien, was gezellig :)
    Nog even volhouden!
    Dikke kus

  • 23 April 2012 - 12:48

    Oma Monika:

    Nou ik heb weer eens wat meegemaakt vandaag.
    Ga ik naar het kippenhok om eieren te rapen zie ik iets zwart in leghok liggen en blaast naar mij.....Kippen blazen toch niet????? Ligt er het kleine zwarte peosje van de buren in het legkastje met ??? je raad het al 3 kleine zwartje babykittens.
    Nou je raad het misschien al nu heb ik logeetjes.
    Morgen de Buren maar vertellen wat voor verrassing ik ben tegengekomen.
    Lieve groetjes Oma

  • 23 April 2012 - 19:52

    Femke Katz:

    Hoi Oma!

    Ah wat lief! Ik wil heb wel hebben hoor! Maar dat mag denk ik niet van Roos. Die heeft Mees ook al de tent uit gejaagt..
    Hier gaat alles goed! Nog 8 weken en dan ben ik al weer terug. Dan heb ik zomervakantie dus zal ik snel langs komen! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Antwerpen

Stage Antwerpen

Afstudeerstage Antwerpen, 20 weken

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2012

BANKS werk marathon

28 Mei 2012

BANKS dinner & Kermis!

21 Mei 2012

Drukke dagen!

10 Mei 2012

Albert Heijn

28 April 2012

Aquatopia
Femke

Hoi Allemaal! Daar gaan we weer, dit keer gaat de stage naar Antwerpen voor 20 weken. Een stuk dichterbij deze keer, maar dat maakt het niet minder leuk en spannend!

Actief sinds 17 Jan. 2012
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 21616

Voorgaande reizen:

30 Januari 2012 - 17 Juni 2012

Stage Antwerpen

Landen bezocht: