Pasen! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu Pasen! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu

Pasen!

Door: femkeinantwerpen

Blijf op de hoogte en volg Femke

13 April 2012 | België, Antwerpen

Hoi allemaal!

De Pasen is weer voorbij.
Waren een paar gezellige dagen!
Zaterdag avond kwamen mijn ouders naar Antwerpen voor 2 nachten en zijn we gezellig uit eten geweest bij Appelmans na dat ik klaar was met werken.

1e paasdag was ik vrij en kreeg ik het onverwachte nieuws dat ik ook nog eens 2e paasdag vrij zou zijn. Wat een feest!

We hebben zondag lekker ontbeten in het hotel (heel gek om daar even te gast te zijn, haha!) en zijn naar de vogeltjes markt geweest. Op zoek naar beestjes, maar die konden we niet zo 1, 2, 3 vinden.. Toen we ze vonden wou ik eigenlijk weer zo snel mogelijk weg. Het geromantiseerde idee van beestjes, bleek iets anders te zijn. Op elkaar gedrukte kippen en zielig kijkende vogeltjes in mini hokjes. Nee niets voor mij!
Al wou ik wel zo'n leuk baby eendje.. Papa? Haha!

We zijn het Centraal Station van Antwerpen gaan bekijken, dit is namelijk heel mooi, met allemaal blad goud aan het plafond. En we zijn naar het Diamant museum geweest, want het was niet zo een heel mooi weer helaas. Dit was interessant (ja echt) maar helaas geen knoeperds van diamanten.. Alleen wat ouderwetse broches enzo.. Je kon wel een diamant voor 12 euro kopen. Die was zo groot als een mier, misschien wel kleiner!
Nouja de echte liefhebber zou er een neus piercing van kunnen maken, haha!

Daarna zijn we naar de Kloosterstraat gegaan, jawel alleen MIJN straat is op zondag open. En hoe! Zelf wist ik niet dat de straat zoooo leuk was. Al die antiek winkels zijn 10x leuker dan ik dacht. Van oude vliegtuig meubels tot Houten bankjes.
Ik vond het wel leuk, maar je moet een hoop geld uitgegeven, wil je iets van al die "oude troep" hebben.

Daarna zijn we nog naar een hele leuke kleding/schoenen/leuke spulletjes/kapper/make up/alles wat je maar wilt hebben winkel geweest. Ook in mijn straat. YOUR heet de winkel. Heeeeeeeeeeeel leuk!

'S avonds zijn we gaan eten bij de Kleine Zavel, op aanraden van mijn baas. Nou dat was SUPER lekker! We kregen bij het voorgerecht BIER schuimpjes, heel grappig! En omdat mijn vader ze zo lekker vond kreeg hij er nog een paar extra voor thuis.. Hm, had ik ook moeten vragen haha!

2e paasdag weer samen ontbeten en daarna zijn mijn ouders weer naar Nederland vertrokken. Ik vond het ontzettend leuk dat ze er waren! :D ..

Daarna ben ik richting de Dierentuin gegaan, waar ik met Marjolein had afgesproken. Ik ging even pinnen zodat ik wat contanten zou hebben voor in het park.. En toen gebeurde het.

De pin machine heeft mijn pas INGESLIKT! Ik deed er per ongeluk een BANKS Hotel visite kaartje mee in de machine.. Nou je raad het al, dat kaartje kwam er uit, maar naar mijn pas kon ik wel zwaaien..
Pas geblokkeerd na een paniek telefoontje naar huis (Sorry!) en een nieuwe aangevraagd, dat duurt even, maar op werk waren ze zo aardig om mij wat geld contant te geven.

De dierentuin was leuk, gelukkig een hoop binnen, want het was nog altijd niet zo een mooi weer.
Daarna zijn Marjolein en ik een cupcake gaan eten en we hebben samen gegeten.

Nu zit ik zo vol van al het lekkere eten dat ik even strak in het regime ga. Zodat ik straks weer leuk eruit zal zien in mijn bikini!

Tot snel allemaal!

xx



  • 13 April 2012 - 05:36

    Karen:

    Het was een ZAAAALIG Pasen in alle opzichten:)

  • 13 April 2012 - 09:12

    Diana:

    Ahhhh die kleine kuikentjes, zow zielig in dat hokkie. Fijn dat je zo'n leuke paas hebt gehad...we hebben je wel gemist hoor!!! Dikke knuffff

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Antwerpen

Stage Antwerpen

Afstudeerstage Antwerpen, 20 weken

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2012

BANKS werk marathon

28 Mei 2012

BANKS dinner & Kermis!

21 Mei 2012

Drukke dagen!

10 Mei 2012

Albert Heijn

28 April 2012

Aquatopia
Femke

Hoi Allemaal! Daar gaan we weer, dit keer gaat de stage naar Antwerpen voor 20 weken. Een stuk dichterbij deze keer, maar dat maakt het niet minder leuk en spannend!

Actief sinds 17 Jan. 2012
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 21617

Voorgaande reizen:

30 Januari 2012 - 17 Juni 2012

Stage Antwerpen

Landen bezocht: