Ontbijt wekzaamheden - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu Ontbijt wekzaamheden - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu

Ontbijt wekzaamheden

Door: femkeinantwerpen

Blijf op de hoogte en volg Femke

03 Februari 2012 | België, Antwerpen

Een kort berichtje over vandaag.
Het ontbijt vanmorgen deed ik van 7 tot 11. Ik heb het daytime cafe geopend en samen met Roxanne, een vrouw van 35 denk ik het ontbijt klaar gezet.
Iedere gast krijgt een eigen bord met mand brood op tafel met jus, yoghurt, crusli, fruit, beleg, eitje en confiture. Ook kunnen ze zelf van de bar koffie in alle varianten of thee pakken, onbeperkt.
Heel gemakkelijk, dit was ook zo klaar.
Toen heb ik van 11 tot half 5 vrij gehad, ik heb wat boodschapjes gedaan in een goedkopere supermarkt en een beetje op mijn kamer gehangen.

Om half 5 moest ik weer terug zijn, dus met mijn laarzen aan, muts op, sjaal om en handschoenen aan liep ik naar buiten.. Was er in de tussentijd (zoals mijn vader al had verteld aan mij) 100 meter sneeuw gevallen..
Hup weer naar boven, paraplu en al waggelend naar het hotel.
Antwerpen is mooi in de sneeuw!

Verder de boel mogen afsluiten, dit zijn voornamelijk administratieve dingen die te saai zijn om nu zo te vertellen, maar het is nog best ingewikkeld. Gelukkig heb ik nu nog het stappenplan erbij!

Net even geskyped met Friso, jeeeej einelijk goed everbinding! En wat ben jij bruin zeg.. Zit ik hier met min 12 naar een aap te kijken met plus 30 graden! ;) (L) xx

Dag dag!

  • 04 Februari 2012 - 09:12

    Karen:

    Wat gezellig en fijn dat het skypen met Friso is gelukt xx we denken aan je xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Antwerpen

Stage Antwerpen

Afstudeerstage Antwerpen, 20 weken

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2012

BANKS werk marathon

28 Mei 2012

BANKS dinner & Kermis!

21 Mei 2012

Drukke dagen!

10 Mei 2012

Albert Heijn

28 April 2012

Aquatopia
Femke

Hoi Allemaal! Daar gaan we weer, dit keer gaat de stage naar Antwerpen voor 20 weken. Een stuk dichterbij deze keer, maar dat maakt het niet minder leuk en spannend!

Actief sinds 17 Jan. 2012
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 21612

Voorgaande reizen:

30 Januari 2012 - 17 Juni 2012

Stage Antwerpen

Landen bezocht: