Eind eerste week - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu Eind eerste week - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu

Eind eerste week

Door: femkeinantwerpen

Blijf op de hoogte en volg Femke

06 Februari 2012 | België, Antwerpen

Hoi allemaal!

Nou de 1e week werken zit er al weer op, mijn eerste dag van de 2e week is zelfs al weer over!
Vanmorgen was even wat stressvol.
Ik stond lekker te douchen, op 40 graden, insiders weten dat ik dat graag doe haha! Gaat opeens het brand alarm af!!! Whahaha, ik eruit, snel even beetje afdrogen, stoel onder dat rot ding en er wel 10x op moeten drukken voor die eindelijk uitging!
Goed, voortaan dus een raampje open tijdens het douchen..

Deze week ben ik dinsdag en donderdag vrij, dus dat is wel lekker na 6 dagen achter elkaar werken.
Morgen ga ik met Marjolein wat gezelligs doen en samen eten en maar eens een wasje draaien.. Bij wash 24/7, Haha!

Het werk gaat opzich prima, alleen ben ik niet zo snel met het cpmputersysteem en moet ik 10tallen cijfer codes en wachtwoorden onthouden, en als ik die nogmaals vraag krijg ik nog wel eens een zucht.. Ben ze gaan opschrijven, maar dat blaadje wordt steeds weggegooid dus dat schiet nog niet echt op.

Het hotel werkt met een extern housekeeping bedrijf, en dat bedrijf werkt niet op zondag oid. Dus heb ik afgelopen zondag (met alle meiden die er werken)een paar kamers schoongemaakt. Gelukkig heb ik dit in het Lloyd en op school ook al wel moeten doen, dus het was zo gedaan. En ook dit wordt van je uren afgetrokken die ik moet maken, dus prima :) .. Op zaterdag en zondag ochtend was het ontbijt heel erg druk. Het hotel was niet vol, maar ik vond nu al dat we moesten rennen.. Dat wordt dus nog wat in mei en juni!

Ik heb nu ook al een paar gasten ingecheckt, maar dit blijft nog lastig. In een normaal reserveringssysteem (die ik ken) is het een stuk makkelijk, dus loop nu nog wat aan te klungelen steeds, maar oefening baart kunst zal ik maar
zeggen..

Op werk heb ik nu nog 2 meiden leren kennen, van 18 en 21, het zijn zusjes. Ze werken voornamelijk in het weekend, want het zijn studentes. Maar deze week wat vaker omdat ze vrij hebben. Ze lijken mij heel erg aardig, en 1 van de 2 lijk het leuk om mij een dag Antwerpen te laten zien, dus dat ga ik zeker een keer doen!

Morgen ben ik precies een jaar samen met Friso, (jeeeej) haha ;) .. Ben blij dat ik de dag met Marjolein door breng, dat is een mooie afleiding omdat we niet samen kunnen zijn!
Als het weer is zoals de afgelopen dagen ben ik blij, koud maar wel een zonnetje!

Nou ik ga lekker douchen en wat eten brouwen. Morgen wordt een leuke dag!




  • 07 Februari 2012 - 07:01

    Karen:

    Je bent lekker op dreef meis!

    Gefeliciteerd met je 1 jarig jubileum!!

    Liefs mamxxxx:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Antwerpen

Stage Antwerpen

Afstudeerstage Antwerpen, 20 weken

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2012

BANKS werk marathon

28 Mei 2012

BANKS dinner & Kermis!

21 Mei 2012

Drukke dagen!

10 Mei 2012

Albert Heijn

28 April 2012

Aquatopia
Femke

Hoi Allemaal! Daar gaan we weer, dit keer gaat de stage naar Antwerpen voor 20 weken. Een stuk dichterbij deze keer, maar dat maakt het niet minder leuk en spannend!

Actief sinds 17 Jan. 2012
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 21618

Voorgaande reizen:

30 Januari 2012 - 17 Juni 2012

Stage Antwerpen

Landen bezocht: