Dagje vrij! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu Dagje vrij! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu

Dagje vrij!

Door: femkeinantwerpen

Blijf op de hoogte en volg Femke

07 Februari 2012 | België, Antwerpen

Vandaag ben ik 1 jaar samen met Friso!
Helaas kunnen we niet samen zijn, maar vanavond hebben we een "skype date" en mag hij zijn cadeautje openmaken.

Voor mijzelf heb ik een cupcake gekocht bij http://momadecupcakes.be/index.php
Dit is een heel schattig klein cupcake winkeltje op weg naar mijn werk!
Ze maken alles zelf. Achterin is een klein zithoekje waar je er ook een kan bestellen met een kopje thee, maar ik heb hem meegenomen voor de "skypedate" haha!

Vandaag was mijn eerste vrij dag in Antwerpen. Vanochtend lekker uitgeslapen en daarna met Marjolein afgesproken. Even naar de fietsenmaker gelopen voor haar fiets en daarna hebben we een Totale chocolade melk gedronken bij http://www.watte.be/, dit is een chocolade cafe, ook vlak bij mijn werk. Hier hebben we een heeeeerlijke pure chocolademelk gedronken met chocolade koekjes en pralines (bonbons heten hier zo). Zeker voor herhaling vatbaar! Daarna zijn we de stad in geweest. Een beetje ge-window-shopt en boodschappen gedaan.

We hebben pasta met pesto en tomaatjes gekookt en daarna is ze weer weggegaan. Was een gezellig dagje!

Ik zal wat foto's van het chocolade cafe en de cupcake toevoegen bij dit verslagje.

Zo ga ik lekker Pride & Prejudice kijken op tv en om half 11 spreek ik Fries <3 .. Morgen weer van 12 tot 9 werken en dan donderdag weer lekker vrij en met Stephanie afgesproken!

Liefs uit Antwerpen! xx

  • 07 Februari 2012 - 19:48

    Michael:

    gefeliciteerd met je 1-jarig jubileum. Doe Friso de groeten.

    Liefs

  • 07 Februari 2012 - 21:21

    Dick:

    Ik steek er bijna een sigaar voor op; als ik zou roken...Neem er een glas bubbels op Fem! En wat is er nou romantischer dan een Skype date... groeten, Chateau Zeist.

  • 10 Februari 2012 - 10:07

    Karen:

    Wat een heerlijke winkel, het is maar goed dat ik die niet om de hoek heb:) By the way is je eigen fiets ook al weer up en running?

    Spreek je weer x

  • 11 Februari 2012 - 12:28

    Femke Katz:

    Mijn fiets, als je dit leest. Breng ik vandaag naar de fietsenmaker, dus denk dat ik hem begin volgende week kan ophalen. Zondag werken ze niet xx

  • 23 Februari 2012 - 15:13

    Gea:

    Hoi Femke,

    Fijn dat alles goed gaat daar in
    Antwerpen, we blijven je volgen.
    Mischien dat we binnenkort naar
    Antwerpen gaan en we mee uit
    eten kunnen nemen, maar dan
    bellen we natuurlijk wanneer jij
    eventueel kunt.
    Geniet van je tijd daar en mischien
    tot gauw.
    Liefs van Cor en Gea

  • 23 Februari 2012 - 19:55

    Femke Katz:

    Leuk dat jullie het volgen!
    Ik kan in iedergeval altijd op een zondag avond, dan ben ik om half 6 in de avond klaar. Als jullie een keer willen afspreken, dan moeten we maar bellen, dan kan ik kijken wanneer ik vrij ben!

    Groetjes! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Antwerpen

Stage Antwerpen

Afstudeerstage Antwerpen, 20 weken

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2012

BANKS werk marathon

28 Mei 2012

BANKS dinner & Kermis!

21 Mei 2012

Drukke dagen!

10 Mei 2012

Albert Heijn

28 April 2012

Aquatopia
Femke

Hoi Allemaal! Daar gaan we weer, dit keer gaat de stage naar Antwerpen voor 20 weken. Een stuk dichterbij deze keer, maar dat maakt het niet minder leuk en spannend!

Actief sinds 17 Jan. 2012
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 21617

Voorgaande reizen:

30 Januari 2012 - 17 Juni 2012

Stage Antwerpen

Landen bezocht: