2e week zit er al weer bijna op! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu 2e week zit er al weer bijna op! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu

2e week zit er al weer bijna op!

Door: femkeinantwerpen

Blijf op de hoogte en volg Femke

11 Februari 2012 | België, Antwerpen

De 2e week zit er al weer bijna op!

De sneeuw is weer weg hier, maar het is nog wel heel erg koud. Zonder mijn muts, sjaal en handschoenen ga ik écht níet de deur uit. De zon schijnt gelukkig wel, maar met min 6 heb je daar nog niet veel aan..
Kan je door zon licht te kort ook witter worden? Want ik ben echt een sneeuwpop!

Vandaag werk ik van half 9 tot half 1 en vanmiddag van half 5 tot half 9/9 uur, dus ik heb nu een paar uur vrij.
Die splitdiensten vind ik niet heel fijn, omdat ik liever een shift werk achter elkaar door en dan gewoon vrij ben. Nu moet ik steeds de tijd in de gaten houden, en je kan niet echt iets afspreken ofzo.
Ik heb net wat boodschappen gedaan en ga zo maar is afwassen. Maar behalve slapen of tv kijken kan ik dus niet zo veel.

Mijn stage is in principe prima, alleen wel echt heel saai. Je werkt gewoon elke dag een lijst af met taken en bent natuurlijk in de weer met gasten, maar het blijft hetzelfde.. Dus ik ben benieuwd hoe ik er over een maand bij zit, ik hoop dat ik het leuker ga vinden als het beter gaat.
Ik heb een prima stel hersens, maar mijn supervisor die lijkt niet heel erg tevreden.. Misschien is hij gewoon zo, maar een blijk van waardering zou fijn zijn!

Volgende week ben ik vrij op dinsdag (VALENTIJNSDAG!!!!) en vrijdag. Gelukkig hoef ik nu niet al die verliefde stelletjes in te checken,cupido bonbons uit te delen, champagne in te schenken en rozen blaadjes op de bedden te leggen, maar niet afgeleid worden is ook niet fijn. Ik denk dus dat ik met Stephanie (als je dit lees bij deze) maar een Valentijns avond ga houden, want Fries zit natuurlijk in de Caribean, dus die kan mij niet even komen knuffelen!
Ja mam, ik hoor je denken, HALMARK dag, maar toch.

Afgelopen avonden gezellig met Stephanie gegeten (van mijn school) en morgen avond ook, vanavond wordt het lasagna verde uit el magnetron!

Liefs uit Antwerpen,

Femke

  • 13 Februari 2012 - 17:51

    Karen:

    Gezellig zo samen eten! Het smaakt toch anders met zijn 2-en toch:)

    Wat betreft je tussenuren, zoek op internet een sportschool, lekker voor een uurtje tussendoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Antwerpen

Stage Antwerpen

Afstudeerstage Antwerpen, 20 weken

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2012

BANKS werk marathon

28 Mei 2012

BANKS dinner & Kermis!

21 Mei 2012

Drukke dagen!

10 Mei 2012

Albert Heijn

28 April 2012

Aquatopia
Femke

Hoi Allemaal! Daar gaan we weer, dit keer gaat de stage naar Antwerpen voor 20 weken. Een stuk dichterbij deze keer, maar dat maakt het niet minder leuk en spannend!

Actief sinds 17 Jan. 2012
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 21619

Voorgaande reizen:

30 Januari 2012 - 17 Juni 2012

Stage Antwerpen

Landen bezocht: