2e week zit er al weer bijna op! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu 2e week zit er al weer bijna op! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu

2e week zit er al weer bijna op!

Door: femkeinantwerpen

Blijf op de hoogte en volg Femke

11 Februari 2012 | België, Antwerpen

De 2e week zit er al weer bijna op!

De sneeuw is weer weg hier, maar het is nog wel heel erg koud. Zonder mijn muts, sjaal en handschoenen ga ik écht níet de deur uit. De zon schijnt gelukkig wel, maar met min 6 heb je daar nog niet veel aan..
Kan je door zon licht te kort ook witter worden? Want ik ben echt een sneeuwpop!

Vandaag werk ik van half 9 tot half 1 en vanmiddag van half 5 tot half 9/9 uur, dus ik heb nu een paar uur vrij.
Die splitdiensten vind ik niet heel fijn, omdat ik liever een shift werk achter elkaar door en dan gewoon vrij ben. Nu moet ik steeds de tijd in de gaten houden, en je kan niet echt iets afspreken ofzo.
Ik heb net wat boodschappen gedaan en ga zo maar is afwassen. Maar behalve slapen of tv kijken kan ik dus niet zo veel.

Mijn stage is in principe prima, alleen wel echt heel saai. Je werkt gewoon elke dag een lijst af met taken en bent natuurlijk in de weer met gasten, maar het blijft hetzelfde.. Dus ik ben benieuwd hoe ik er over een maand bij zit, ik hoop dat ik het leuker ga vinden als het beter gaat.
Ik heb een prima stel hersens, maar mijn supervisor die lijkt niet heel erg tevreden.. Misschien is hij gewoon zo, maar een blijk van waardering zou fijn zijn!

Volgende week ben ik vrij op dinsdag (VALENTIJNSDAG!!!!) en vrijdag. Gelukkig hoef ik nu niet al die verliefde stelletjes in te checken,cupido bonbons uit te delen, champagne in te schenken en rozen blaadjes op de bedden te leggen, maar niet afgeleid worden is ook niet fijn. Ik denk dus dat ik met Stephanie (als je dit lees bij deze) maar een Valentijns avond ga houden, want Fries zit natuurlijk in de Caribean, dus die kan mij niet even komen knuffelen!
Ja mam, ik hoor je denken, HALMARK dag, maar toch.

Afgelopen avonden gezellig met Stephanie gegeten (van mijn school) en morgen avond ook, vanavond wordt het lasagna verde uit el magnetron!

Liefs uit Antwerpen,

Femke

• 13 Februari 2012 - 17:51

Karen:

Gezellig zo samen eten! Het smaakt toch anders met zijn 2-en toch:)

Wat betreft je tussenuren, zoek op internet een sportschool, lekker voor een uurtje tussendoor!