Pizza King - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu Pizza King - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu

Pizza King

Door: femkeinantwerpen

Blijf op de hoogte en volg Femke

13 Februari 2012 | België, Antwerpen

Op zondag sluit de receptie om 6 uur, dus ik had met Stephanie afgesproken om samen een pizza te halen en bij mij thuis op te eten.
Zo ging ik na mijn werk dus langs Pizza King vlak bij mijn werk. Waar ik zag dat je 10 procent korting kreeg bij online bestellen en laten bezorgen! Wij als arme studenten laten zo'n kans niet voorbij gaan natuurlijk, dus zo gezegd zo gedaan.....

Stephanie arriveerde en we gingen online op Pizzaking.be. 2 pizza's besteld, en de adres gegevens ingevuld. Na een halfuur vroegen we ons af waar de pizza bleef. Aangezien ze om de hoek zitten en de bezorgtijd binnen een halfuur was!
We hebben geprobeerd te bellen, maar kregen geen gehoor. Wel werden we gestalkt door een onbekend nummer, wat we dus niet opnamen. Na 5 gemiste oproepen toch maar opgenomen.. JA HALLO< DE BEZORGER STAAT ER AL EEN HALFUUR JA! WILT U DIE PIZZA'S NOG?? Uhm, ja meneer, sorry. GOED DAN STUUR IK DE BEZORGER NU TERUG!
Bleek die vent er dus al een halfuur te staan! Gelukkig zat die warm in de auto, en onze pizza's dus ook lekker warm! Volgende keer na 20 minuten dus maar even naar de voordeur kijken of hij er al is..

Morgen ben ik lekker vrij, en mag ik eindelijk de valentijnskaart van Friso openmaken! S'avond ga ik met Stephanie gezellig wat eten.

Het regent hier nu, want het is flink aan het dooien geweest. Ik heb wel 4 mensen onderuit zien gaan vanmorgen door de gladheid.. Dus het wordt weer een stukje warmer!

Oma nogmaals gefeliciteerd!

Liefs, Femke

  • 13 Februari 2012 - 14:55

    Stephanie:

    Hahahha kan er nog steeds om lachen!!
    FEMKE HIJ STALKT JE!! omg ja, ik ga echt niet opnemen hoor!!!
    Te mooi^^

  • 13 Februari 2012 - 17:45

    Karen:

    ..een beetje de pizzakoerier pesten, kunnen jullie wel!

    Hopelijk, was tie toch nog lekker!

    Nou hier was het volgens de ANWB ook glad, code rood zelfs. Niks van gemerkt, behalve dat ik lekker door kon rijden, omdat iedereen door code rood thuis ging werken.

    Groeten aan Mario de pizzabakker, liefs xx

  • 13 Februari 2012 - 20:38

    Femke Katz:

    Haha, ja ik denk niet dat we de volgende keer nog mogen bestellen daar :p .. Oh dat is mooi! Iedereen was bang. Daredevil dat je dan wel gaat rijden. Hier was het echt super glad! Kinderen gingen over de straat rennen en dan glijden! xx

  • 14 Februari 2012 - 15:03

    Diana:

    Haha echt wat voor jou met die pizza! muts.....
    Volgens mij heb je t best naar je zin daar.
    Hier gaat alles zijn gangetje, danique is druk met der werk en school, en de jongens met school en kickboksen. xxxx diaan

  • 14 Februari 2012 - 15:06

    Femke Katz:

    Hey Diaan, ja het wordt steeds leuker.
    Maar ik mis wel een huis waarin ik gewoon me eigen toilet enzo heb, en niet met nog 5 hoef te delen.. Zit de bank nog steeds lekker? xx Fem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Antwerpen

Stage Antwerpen

Afstudeerstage Antwerpen, 20 weken

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2012

BANKS werk marathon

28 Mei 2012

BANKS dinner & Kermis!

21 Mei 2012

Drukke dagen!

10 Mei 2012

Albert Heijn

28 April 2012

Aquatopia
Femke

Hoi Allemaal! Daar gaan we weer, dit keer gaat de stage naar Antwerpen voor 20 weken. Een stuk dichterbij deze keer, maar dat maakt het niet minder leuk en spannend!

Actief sinds 17 Jan. 2012
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 21610

Voorgaande reizen:

30 Januari 2012 - 17 Juni 2012

Stage Antwerpen

Landen bezocht: