Eind 3e week - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu Eind 3e week - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu

Eind 3e week

Door: femkeinantwerpen

Blijf op de hoogte en volg Femke

17 Februari 2012 | België, Antwerpen

Gister avond zijn Stephanie en ik voor het eerst uit geweest in Antwerpen.
We zijn naar Club Local geweest, op 10 minuten lopen van mijn kot.
Dit was heel erg gezellig! We zijn pas in de vroege uurtjes weer thuis aangekomen, waar mevrouw Grasmeijer zich op mijn slaapbank heeft genesteld..

Om 12 uur ging de wekker en moesten we er helaas weer uit, want we hadden een vrije dag vandaag, en dan moest er wat gebeuren! De tante van Stephanie, met een vriendin van die tante kwamen vandaag naar Antwerpen. Dus we hebben hen bij Stephanie haar kot ontmoet en zijn de stad in gegaan! We liepen langs het museum van de schone kunsten. Nou dit is van de buitenkant al prachtig, dus dat gaan we zeker een keer bezoeken!
We werden getrakteerd op een lekkere lunch bij le pain quotidien. Dit is een bakkertje met lunchroom naast het Banks hotel, waar ik werk.
Hierna hebben we nog wat gewinkeld en vroegen ze ons (we wouden soep met brood gaan eten) of we samen met hun wat wouden gaan eten vanavond, alweer een traktatie! Dit lieten wij ons niet nog een keer vragen, dus we hebben een reservering gemaakt bij Pasta, Hippo, Vino. Een pasta restaurant. Heeeeeeeel lekkkkeeeeeer!

Nu ben ik weer thuis, heel erg moe, heel erg vol van al het lekkere eten en blij dat het een gezellige dag was!

Slaaplekker!

• 17 Februari 2012 - 20:39

Ivana:

Leuk om allemaal te lezen meis! Geniet er van en tot over 2 weekjes! X

• 18 Februari 2012 - 08:17

Karen:

Wat een gezelligheid! Leuk zo op je vrije dag! Klein puntje: 'wouden' ??? Dat zijn bossen Fem! Ook in Belgie!! Ik probeer vrijdag de 24e bij je op bezoek te komen. Kijk maar of je een vrije dag kan krijgen xx knuffel xx

• 18 Februari 2012 - 11:48

Femke:

Ja wouden, dat is een typisch belgische uitspraak mam! :p ..

• 22 Februari 2012 - 11:49

Diana:

Wat ziet t der heerlijk uit al dat lekkers zeg! xxx