Schoonmaken! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu Schoonmaken! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu

Schoonmaken!

Door: femkeinantwerpen

Blijf op de hoogte en volg Femke

21 Februari 2012 | België, Antwerpen

Ik begin nu aan de 4e week, en het is tijd dat ik mijn kot is een grondige schoonmaakbeurt ga geven vandaag.. Aangezien ik vrij ben en zelf de hele dag in mijn rotzooi zal moeten zitten, ontkom ik er niet aan..

Vanmorgen naar de wasserette gelopen, deze is op 5 minuten afstand. Hier kan je 8 kilo was voor 3,80 draaien en een droger, 20 minuten voor 50 cent.
Samen met Stephanie heb ik al wat wasjes gedraaid, lekker goedkoop!

Ook maar even stoffen en met een stoffer en blik aan de gang, want het ontbreekt helaas aan een stofzuiger hier! Gelukkig gaat mamma die meenemen als ze langs komt!

Als het schoon is zal ik wat foto's maken van mijn kamer, en die bij dit verslag plaatsen! Dan hebben jullie een idee van hoe ik er bij zit.

Woensdag en donderdag nog werken en dan is het vrijdag en ben ik weer vrij! Nog geen plannen, maar misschien komen de moeder en broertjes van Friso op bezoek, dat zou leuk zijn!

Ik zet er snel foto's bij!
Liefs xx

• 21 Februari 2012 - 17:13

Dick:

Ik zeg nog zo: niet met die haren in die wwwazzmasjien...
    Je ziet wat er van komt...
    Groeten, Chateau Zeist.

• 22 Februari 2012 - 01:22

Remco:

Is het leuk als ik een keer met 1 of 2 vrienden op een avond kom stappen?

Moet je natuurlijk wel 2 dagen achtereen vrij zijn (stap dag + brak dag) ;)

Gr,

Remco

p.s. 8 kilo is vet veel kleding, sparen jullie alles 3 weken op? ;)

• 22 Februari 2012 - 11:47

Diana:

En...lukt t een beetje met de grote schoonmaak?? xxxxx van ons

• 22 Februari 2012 - 16:34

Karen:

Goed dat je het nog ff zegt van die stofzuiger! Stuur me ook even een sms met boodschappenwensen. Dan zal ik wat voor je inslaan voor een hollands prijsje ipv de belgische. Volgens mij gaat ie lekker bij jou. Ik ben trots op je!

(het enige wat ik niet begrijp is die temperatuur die je op dit blog aangeeft......daar klopt toch echt niks van :))

• 22 Februari 2012 - 20:19

Femke Katz:

@Diana, het ruikt en is weer lekker fris hier! @ Remco, 8 kilo klinkt veel, maar als je beddengoed of handdoeken erin doet zit die al snel vol.. 8 kilo sokken kan ook, maar we hebben ook grote wasdingen :p

• 22 Februari 2012 - 20:21

Femke Katz:

De temperatuur kan ik niet aanpassen, denk gewoon een fout van de website! Want het is hier net zo koud/warm als in Nederland!