Schoonmaken! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu Schoonmaken! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu

Schoonmaken!

Door: femkeinantwerpen

Blijf op de hoogte en volg Femke

21 Februari 2012 | België, Antwerpen

Ik begin nu aan de 4e week, en het is tijd dat ik mijn kot is een grondige schoonmaakbeurt ga geven vandaag.. Aangezien ik vrij ben en zelf de hele dag in mijn rotzooi zal moeten zitten, ontkom ik er niet aan..

Vanmorgen naar de wasserette gelopen, deze is op 5 minuten afstand. Hier kan je 8 kilo was voor 3,80 draaien en een droger, 20 minuten voor 50 cent.
Samen met Stephanie heb ik al wat wasjes gedraaid, lekker goedkoop!

Ook maar even stoffen en met een stoffer en blik aan de gang, want het ontbreekt helaas aan een stofzuiger hier! Gelukkig gaat mamma die meenemen als ze langs komt!

Als het schoon is zal ik wat foto's maken van mijn kamer, en die bij dit verslag plaatsen! Dan hebben jullie een idee van hoe ik er bij zit.

Woensdag en donderdag nog werken en dan is het vrijdag en ben ik weer vrij! Nog geen plannen, maar misschien komen de moeder en broertjes van Friso op bezoek, dat zou leuk zijn!

Ik zet er snel foto's bij!
Liefs xx

  • 21 Februari 2012 - 17:13

    Dick:

    Ik zeg nog zo: niet met die haren in die wwwazzmasjien...
    Je ziet wat er van komt...
    Groeten, Chateau Zeist.

  • 22 Februari 2012 - 01:22

    Remco:

    Is het leuk als ik een keer met 1 of 2 vrienden op een avond kom stappen?

    Moet je natuurlijk wel 2 dagen achtereen vrij zijn (stap dag + brak dag) ;)

    Gr,

    Remco

    p.s. 8 kilo is vet veel kleding, sparen jullie alles 3 weken op? ;)

  • 22 Februari 2012 - 11:47

    Diana:

    En...lukt t een beetje met de grote schoonmaak?? xxxxx van ons

  • 22 Februari 2012 - 16:34

    Karen:

    Goed dat je het nog ff zegt van die stofzuiger! Stuur me ook even een sms met boodschappenwensen. Dan zal ik wat voor je inslaan voor een hollands prijsje ipv de belgische. Volgens mij gaat ie lekker bij jou. Ik ben trots op je!

    (het enige wat ik niet begrijp is die temperatuur die je op dit blog aangeeft......daar klopt toch echt niks van :))

  • 22 Februari 2012 - 20:19

    Femke Katz:

    @Diana, het ruikt en is weer lekker fris hier! @ Remco, 8 kilo klinkt veel, maar als je beddengoed of handdoeken erin doet zit die al snel vol.. 8 kilo sokken kan ook, maar we hebben ook grote wasdingen :p

  • 22 Februari 2012 - 20:21

    Femke Katz:

    De temperatuur kan ik niet aanpassen, denk gewoon een fout van de website! Want het is hier net zo koud/warm als in Nederland!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Antwerpen

Stage Antwerpen

Afstudeerstage Antwerpen, 20 weken

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2012

BANKS werk marathon

28 Mei 2012

BANKS dinner & Kermis!

21 Mei 2012

Drukke dagen!

10 Mei 2012

Albert Heijn

28 April 2012

Aquatopia
Femke

Hoi Allemaal! Daar gaan we weer, dit keer gaat de stage naar Antwerpen voor 20 weken. Een stuk dichterbij deze keer, maar dat maakt het niet minder leuk en spannend!

Actief sinds 17 Jan. 2012
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 21615

Voorgaande reizen:

30 Januari 2012 - 17 Juni 2012

Stage Antwerpen

Landen bezocht: