Hoi allemaal! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu Hoi allemaal! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu

Hoi allemaal!

Door: femkeinantwerpen

Blijf op de hoogte en volg Femke

28 Februari 2012 | België, Antwerpen

Vandaag heb ik een soort van vrije dag. Vanochtend een dienst van 7 tot half 12 en morgenmiddag van 4 tot half 9, en daartussen dus vrij!
Ben de stad in gegaan na werk en heb een leuke sjaal en jasje gekocht bij de Forever 21, mijn nieuwe lievelings winkel, met dank aan Frederique! ;)
En nu lekker aan het relaxen in mijn kamer.

Donderdag ga ik met Stephanie en Marjolein gezellig een avondje uit. Zaterdag komen Fleur en Ivana naar Antwerpen en blijven ze slapen, en zondag avond ga ik samen met Hanne, een collega naar de bioscoop, dus heb een leuke week in de planning!

Voor de rest gaat het zijn gangetje, de tijd gaat lang niet altijd even snel, maar de eerste maand zit erop, dus nog 3,5 te gaan!

Zaterdag ochtend komen pappa en mamma even een kopje koffie drinken en wat spulletjes brengen + overleving pakket. De dag erna gaan ze op vakantie voor een week, dus ik ben blij dat ze nog even langskomen!

Liefs!

  • 28 Februari 2012 - 17:20

    Cisca:

    Welke jas is het geworden?

  • 28 Februari 2012 - 17:36

    Karen:

    Lekker geshopt dus?
    Wel vervelend voor alle winkels in Nederland, die gaan een stuk slechter sinds jij in het Belgische vertoeft:) Luv you en tot zaterdag xx

  • 28 Februari 2012 - 22:38

    Ivaan:

    Jaaa zin in het weekend! En forever 21 is inderdaad zo leuk, dus we gaan ook lekker shoppen ;-).. Liefs

  • 28 Februari 2012 - 22:42

    Femke Katz:

    @Cisca, nee geen jas, dit is gewoon een jasje/vestje. Mamma neemt mijn zomerjas mee zaterdag!

  • 28 Februari 2012 - 22:43

    Femke Katz:

    @Mamma, ja je ziet het jasje en de sjaal zaterdag! Ja arme nederlandse economie.. Gelukkig woon jij er nog, haha! ;) Love you to! xx

  • 29 Februari 2012 - 07:44

    Pa:

    Kortom het lijkt erop dat sjaals goedkoper zijn in Belgie, maar kaas weer duurder.
    Toch prioriteiten stellen (grapje)

  • 29 Februari 2012 - 13:23

    Diana En De Fam:

    Heej Femke,

    Wat gaat t hard zeg, nog maar 3,5 maand te gaan...wat ga je daarna doen?
    Lekker dat je paps en mams zondag even komen voor ze op vakantie gaan! Hier gaat alles goed, ik ben megadruk op mijn werk, de hele winkel is 1,5 week dichtgeweest en kompleet vernieuwt en opnieuw ingericht, was ff flink aanpoten maar morgen gaan we weer open met een prachtige winkel!
    Met danique gaat het ook goed, ze leert veel op de kapperszaak waar ze nu werkt en heeft t der erg naar haar zin. 2 weken terug heeft ze mijn haar geverft, en ik moet zeggen ....keigoed!
    Jesse heeft een andere baan, die gaat bij BMW werken omdat er bij de saab niet genoeg werk meer voor hem was.
    Met wes gaat t ook lekker, al is t wel uit met Sylvana. Maar t gaat goed met hem, en hij stort zich flink op het kickboksen en uitgaan haha. En met Torst gaat ook alles zijn gangetje....heb wel wat te vertellen maar dat doe ik niet op internet, hoor je nog wel prive. Nouw je bent weer een beetje op de hoogte....dikke knuffel van ons allemaal! xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Antwerpen

Stage Antwerpen

Afstudeerstage Antwerpen, 20 weken

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2012

BANKS werk marathon

28 Mei 2012

BANKS dinner & Kermis!

21 Mei 2012

Drukke dagen!

10 Mei 2012

Albert Heijn

28 April 2012

Aquatopia
Femke

Hoi Allemaal! Daar gaan we weer, dit keer gaat de stage naar Antwerpen voor 20 weken. Een stuk dichterbij deze keer, maar dat maakt het niet minder leuk en spannend!

Actief sinds 17 Jan. 2012
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 21612

Voorgaande reizen:

30 Januari 2012 - 17 Juni 2012

Stage Antwerpen

Landen bezocht: