Ik heb weer internet! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu Ik heb weer internet! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu

Ik heb weer internet!

Door: femkeinantwerpen

Blijf op de hoogte en volg Femke

08 Maart 2012 | België, Antwerpen

HALLELUJA!!!!

Ik ben weer in de lucht.
Anderhalve week geen internet gehad, het was een verschrikking.
Ondertussen een hoop meegemaakt, dus ga er maar eens lekker voor zitten, nog even naar het toilet of wat drinken pakken, want hier komt een verhaal, haha!

Mijn ouders zijn langs geweest met een heerlijke tas vol met eten, crackers, pindakaas MET stukjes, limonade siroop, soepjes, bananen, crusli, noedels, maar ook creme, tandpasta krullen mousse, en paaseitjes. Alles om de tijd hier door te komen!
We liepen langs een schoenen winkel op weg naar mijn kamer, en mamma wou even naar binnen.. Toen heb ik de allermooiste, suede, blauwe, hakken met een leuk blauw strikje voorop je wreef gekregen! In de zevende hemel ben ik er mee! Nogmaals heeeeel erg bedankt!
We zijn lekker gaan ontbijten in Pain Quotidien (naast het hotel) en hebben een beetje door de stad gewandelt. Toen was het tijd om te gaan, en liep ik mee naar de parkeerplaats, waar de volgende 2 gasten alweer klaar stonden, Lieve Fleur&Ivana kwamen een nachtje slapen!

We hebben een super gezellige dag gehad, lekker geluncht, gewinkeld en s'avonds wat gegeten en gedronken in de stad! Bijna een gaybar ingegaan, maar hebben het overleefd, al met al voor herhaling vatbaar!

Ook ben ik samen met Hanne (ja als je dit leest, ik heb u genoemd, haha! ;)) gegeten bij Fez, dit is een Marokkaans restaurant tegenover mijn studentenhuis, heel erg lekker!

De rest van de week natuurlijk ook keihard gewerkt, de stage werkzaamheden worden wel iets gemakkelijker, maar er gaat nog steeds soms een hoop fout, dus ik vind het wel zwaar. Vooral het zolang staan op een dag is echt vermoeiend!

Toen ik van de week thuis kwam, dacht ik om 12 uur s'avonds, hm.. ik wil iets veranderen aan mijn kamer. Dus heb ik nog even lekker mijn bank en tafel met stoelen verzet, en ben ik om 1 uur s'nachts gaan slapen. Dus ik zal zo eens foto's maken en die erbij zetten, want dat heb ik nog niet gedaan bedenk ik mij net.

Gisteren was ik vrij en heb ik heerlijk uitgeslapen en daarna kwam Stephanie bij mij thuis lekker een broodje eten voor lunch en hebben we een filmpje gekeken. Het regende buiten heel hard de hele dag, dus naar buiten gaan was geen optie.
Wel zijn we door de stromende regen naar een restaurantje gelopen om te reserveren voor een studenten avond, 5 euro, 2 gangen en cocktails, ja dat konden we niet laten gaan.. Was voor niets, je kon niet reserveren, dus wij weer terug, drijfnat, en geen zin om uberhaubt nog er weer heen te gaan, maar dat gaan we zeker nog eens doen! Wel gezellig met Marjolein en Stephanie gegeten.

Gisteravond zat ik na ze weg waren enr wel echt even helemaal doorheen, zo zonder internet kon ik Friso helemaal niet spreken. Nu belde hij mij wel, wat heel erg lief is aangezien de kosten, maar elkaar zien is toch leuker! Dus deze heb ik net even uit zijn bed gebeld, dat mijn internet het weer doet en we weer kunnen skypen! Want ondanks dat het zijn gangetje gaat, mis ik je ontzettend Fries! Ik ben wel blij dat het zo goed gaat, dus we kunnen het, maar leuk is anders!

Net kwam ik dus terug in mijn kamer, want ik heb een split dienst vandaag, en lag er behalve gloed nieuw internet ook een interessant pakje op mij te wachten. Er kwamen paaseitjes en een wortel (knuffel) met een broekje aan eruit rollen.. Er zat gelukkig een kaartje bij, van Cisca, omdat ik haar wortel noem als ze haar oranje broek aan heeft, ik kwam echt niet meer bij! Toen kwam net mijn huis bazin langslopen, dus die klopte aan en vroeg wat er zo grappig was en of mijn internet nu weer goed was, dus die heeft een heerlijk paaseitje gekregen :) ..

Ik zal wat foto's erbij zetten van de mooie nieuwe schoenen en mijn kamer!

Liefs!

  • 08 Maart 2012 - 13:07

    Diana:

    Lekker he, internet weer terug, heb je inmiddels al uitgebreid gesproken, was gezellie en herkenbaar hahaha. Je schoenen zijn trouwens echt schattig! Echt wat voor jou. Spreek je snel weer! xxx en knuf

  • 08 Maart 2012 - 14:15

    Gea:

    Fijn dat we je weer kunnen
    volggen. Heb je schoenen niet
    kunnen vinden.

  • 08 Maart 2012 - 14:29

    Femke:

    De foto's zet ik er vanavond op! xx

  • 09 Maart 2012 - 12:43

    Gea :

    Ze zijn prachtig. Ik hoop dat
    ze ook lekker lopen.
    Liefs uit Eemnes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Antwerpen

Stage Antwerpen

Afstudeerstage Antwerpen, 20 weken

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2012

BANKS werk marathon

28 Mei 2012

BANKS dinner & Kermis!

21 Mei 2012

Drukke dagen!

10 Mei 2012

Albert Heijn

28 April 2012

Aquatopia
Femke

Hoi Allemaal! Daar gaan we weer, dit keer gaat de stage naar Antwerpen voor 20 weken. Een stuk dichterbij deze keer, maar dat maakt het niet minder leuk en spannend!

Actief sinds 17 Jan. 2012
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 21616

Voorgaande reizen:

30 Januari 2012 - 17 Juni 2012

Stage Antwerpen

Landen bezocht: