Dagje Nederland - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu Dagje Nederland - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu

Dagje Nederland

Door: femkeinantwerpen

Blijf op de hoogte en volg Femke

11 Maart 2012 | België, Antwerpen

Zoals sommige van jullie wel hebben gelezen op Facebook, zat ik er van de week even doorheen. Ik wou graag even naar Nederland!

Zaterdagochtend heb ik dan ook met Cisca afgesproken dat ik na werk 's avond naar Zeist zou komen met de trein.
Ik werd opgehaald uit Antwerpen, hoe lief is dat!

Lekker in Friso zijn bed geslapen en zondag heel erg gezellig met zijn ouders en broertjes doorgebracht in het zonnetje in de tuin.

Na het eten heeft Friso zijn vader mij naar Almere gebracht, waar ik een kopje koffie heb gedronken met mijn ouders, die net terug waren van vakantie. En heb ik de auto genomen naar Antwerpen. Dus nu na 2 uur rijden ZONDER tomtom, want die kon geen signaal vinden onderweg, ben ik weer terug!

Vol energie en heel erg blij kan ik er weer even tegen aan! Dinsdag ben ik vrij en donderdag komen opa en Gea hier een nachtje slapen en gezellig met mij eten, dus het wordt vast een leuke dag!

Ook fijn dat mijn auto hier nu staat, op een gratis parkeerplaats op 5 minuten lopen van mijn kamer.
Nu kunnen we een keer naar Gent rijden op een vrije dag! Dus bij deze, Steef en Marjo, als we een keer samen vrij zijn, lijkt mij dat een leuk plan!

Nogmaals heel erg bedankt Dick&Cisca voor de gezelligheid en het heen en weer rijden, ik zit weer vol energie!

Nu ga ik lekker mijn bed in, morgen weer vroeg eruit!

Liefs uit Antwerpen!

  • 12 Maart 2012 - 11:56

    Diana:

    Fijn dat je der nu helemaal weer tegenaan kan meis, en lekker zeg je auto daar, voel je je toch wat meer vrij denk ik zo. Groetjes!!

  • 12 Maart 2012 - 19:32

    Karen:

    Nogmaals geweldig hoor van Cisca en Dick, fijn dat je er wwer tegen kunt.

    En wat een kanjer dat je zonder tom tom zo naar huis bent gekomen!
    We zien elkaar snel en veel plezier met Opa en Gea. xx

  • 12 Maart 2012 - 19:33

    Karen:

    P.s het blijft vreemd weer in Belgie, volgens je blog.....

  • 12 Maart 2012 - 20:09

    Femke Katz:

    Ja het weer is wel heel lekker hier, het was vandaag 15 graden, met een flink zonnetje, maar zo warm als mijn blog zegt haha!.. I love you!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Antwerpen

Stage Antwerpen

Afstudeerstage Antwerpen, 20 weken

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2012

BANKS werk marathon

28 Mei 2012

BANKS dinner & Kermis!

21 Mei 2012

Drukke dagen!

10 Mei 2012

Albert Heijn

28 April 2012

Aquatopia
Femke

Hoi Allemaal! Daar gaan we weer, dit keer gaat de stage naar Antwerpen voor 20 weken. Een stuk dichterbij deze keer, maar dat maakt het niet minder leuk en spannend!

Actief sinds 17 Jan. 2012
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 21614

Voorgaande reizen:

30 Januari 2012 - 17 Juni 2012

Stage Antwerpen

Landen bezocht: