Zonneschijn - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu Zonneschijn - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu

Zonneschijn

Door: femkeinantwerpen

Blijf op de hoogte en volg Femke

22 Maart 2012 | België, Antwerpen

Hoi allemaal!

Het weerbericht op mijn waarbenjij.nu klopt steeds niet helemaal.. Maar het is nu toch wel 22 graden hier!
Lekker warm en zonnig dus.

Vorige week zijn opa en Gea hier een dagje geweest, dit was gezellig. We hebben in de zon op een terrasje gezeten en zijn lekker uit eten geweest!

De rest van de week gewoon gewerkt en zondag avond bij Stephanie gegeten, een lekkere curry (dankjewel mam!) ..
Toen kreeg ik pas zondag avond het rooster voor deze week dus heb ik vol spanning zitten wachten of ik maandag middag naar huis kon rijden..
Gelukkig kon dit en ben ik tot en met woensdag ochtend lekker thuis geweest met mamma, die vrij was. Die heeft heel chill al mijn was gedaan en allemaal boodschapjes gekregen, dus mijn kast hier staat weer vol.

Vandaag ben ik deze middag vanaf 1 uur vrij. Stephanie en ik zijn op ene terrasje gaan zitten tot ze moest werken en nu gaat het even niet zo lekker. Ik had gisteren al last van hoofdpijn en keelpijn, maar voel me nu een beetje beroerd worden.
Heb even paracetamol en iets voor mijn keel gehaald bij de apotheker, en ik ga zo even mijn bedje in..

Wel jammer, want het is zo'n lekker weer nu! De lente is echt begonnen, maar ik noem het al bijna zomer!
Dus al die eiland ganger, ja jij.
Nu kan ik ook een beetje bruin worden! ;)

Liefs uit Antwerpen

• 22 Maart 2012 - 17:52

Diana:

Je boft toch maar met zo een lieve mams die je zo verwend hoor!!!
    Heerlijk he t zonnetje....hier ook stralende zon vandaag en rond de 18 gr. ....ik ff mazzel dat ik 4 dagen vrij ben :)
    Ziek je wel een beetje uit???

Knuf vanuit naarden xxxx

• 23 Maart 2012 - 05:38

Karen:

vervelend dat je niet lekker bent. Het heerst denk ik, want ik hoor het overal om me heen. Beetje rustig aan meis. Ik bel je vanavond.