Eind 2e maand alweer - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu Eind 2e maand alweer - Reisverslag uit Antwerpen, België van Femke Katz - WaarBenJij.nu

Eind 2e maand alweer

Door: femkeinantwerpen

Blijf op de hoogte en volg Femke

04 April 2012 | België, Antwerpen

Er zijn alweer 2 maanden voorbij, nog 2, 5 te gaan, Oftewel 10,5 weken.

Vorig weekend heb ik vrij gekregen en ben ik naar Nederland gegaan.
Vrijdag hebben we Remco bezocht in Enschede en ben ik gezellig uit eten geweest met mijn ouders in Muiderberg.
Heel grappig, er zat een gast te eten die het weekend ervoor in het hotel verbleef!

Zaterdag gezellig met mijn ouders geweest en 's avonds weer terug gereden want zondag moest ik weer aan de bak.

Zoals sommige weten, werd het studentenhuis waar ik woon verbouwd. Er was een krakkemikkige (is dat goed geschreven? Haha!) voordeur en een poort. Deze zijn nu vervangen door een spiksplinternieuwe mooie deur. Ik heb een foto gemaakt, omdat sommige dus weten hoe horror de ingang eerst was. En ook meteen wat foto's gemaakt van het huis (kloosterhof) en mijn kamer.

Enjoy! xx

• 04 April 2012 - 16:33

Diana:

ziet der gezellie uit zeg je appartementje! enne...netjes voor een student haha!
    Kom je met de paas nog naar oma?

xxxx uit naarden

• 04 April 2012 - 19:09

Femke Katz:

Haha, ja opgeruimd he? Is het eigenlijk altijd wel.. Ik moet helaas gewoon werken met pasen.. x

• 05 April 2012 - 13:51

• 06 April 2012 - 07:48

Oma:

Lieve Femke
    Hier een berichtje van Oma,
    Hier gaat alles goed 14 kippen 1 hond en 3 katten alles gezondMeestal valt hier vanuit Oldebroek niet veel te berichten, maar nu wel;
    OP het kleine industrieterrein hebben 2 mannen ingebroken bij een bedrijf.Eentje hebben ze gelijk kunnen pakken, maar een tweede was gevlucht.Met Groot inzet hebben de Politie met honden de tweede inbreker gezochtHet spoor liep richting de Koeleweg en een politie hond wilde hier steeds het erf op daarop heeft de Politie met schijnwerpers alles op het erf bekeken in de caravan en zelfs de schuur en kippenhokken... maar helaas niets gevonden en wat denk je ,, ik ben er gewoon doorheen geslapen en heb er niets van gemerkt.
    Zo mis je iets.
    Wens je fijne Paasdagen toe